Terug naar oeganda ( vervolg) - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Mariëtte Berbée - WaarBenJij.nu Terug naar oeganda ( vervolg) - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Mariëtte Berbée - WaarBenJij.nu

Terug naar oeganda ( vervolg)

Door: Mariëtte

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte

22 Maart 2015 | Nederland, Warmenhuizen

In 2014 hebben we de grond aangekocht, die door de bevolking bouwrijp is gemaakt. En wat ging de bouw hierna snel. Zo snel zelfs, dat wij als bestuur van de stichting hebben besloten, dat er ad hoc iemand naar toe moest om het vervolg met ze te bespreken en de bouw te bekijken. De keuze viel op mijn persoontje en samen met dochter Marleen ben ik weer afgereisd naar dit Afrikaanse land.
In september ben ik samen met Anneke en haar dochter naar Oeganda gegaan om de bruiloft van onze projectmanager bij te wonen. Een paar maanden was hij al de trotse vader geworden van een dochter, die bij de doop tijdens de bruiloft de namen Mariëtte Ria kreeg.
Aan mij de eer om haar peettante te zijn!
In die weken daar hebben we kliniek van binnen geschilderd. Het begon er prachtig uit te zien. Het wachten was nu op de container, vol met medische spullen, bedden etc , die we vanuit Nederland hier naar toe gestuurd hadden. Helaas heeft dit even geduurd, omdat ze hem bij de douane een poosje hebben vastgehouden.
Maar gelukkig, hij staat nu naast de kliniek en morgen ga ik samen met twee zussen, Truus en Carolien die kant op hem leeg te halen en de kliniek in te richten.
De koffers staan gepakt klaar en na een geweldig benefiet concert in Breezand vanmiddag, kan het avontuur weer beginnen!!!!

• 23 Maart 2015 - 15:08

Trudy.:

Hallo Meisjes,
    Zet hem op hoor! Vindt het heel bewonderingswaardig wat jullie doen!
    Groetjes Trudy.

• 23 Maart 2015 - 20:56

Yvette:

Hee Jetje, voorspoedige reis! We zijn heel benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjuzzz, Rob&Yvette

• 26 Maart 2015 - 15:11

Joke:

Hallo zussies
    Mooie weken met elkaar.
    We kijken uit naar jullie verslagen.
    Kus van je zus

• 26 Maart 2015 - 18:12

Angret:

Hallo Mariëtte,
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat er veel aangename verrassingen zullen komen.
    Heel veel plezier en een goede tijd gewenst.
    Groetjes, Angret

• 26 Maart 2015 - 20:47

Trudy.:

Mariette, Heb gebeld met de Vastenaktie. Het geld is over gemaakt.
    Hoop dat het er snel is! Lukt het allemaal een beetje.
    Groetjes Trudy.